10 nasvetov kako izboljšati varnost podatkov v podjetju

10 nasvetov kako izboljšati varnost podatkov v podjetju

13. aprila, 2017 Uporabni Članki 0
Kako zaščititi vaše podjetje

Podjetja, ki uporabljajo internet in se na tak ali drugačen način vsakodnevno srečujejo z njim, so zelo izpostavljena morebitnim napadom. Spletni napadi, lahko pripeljejo do nezaželenih izgub informacij in podatkov. To povzroči za podjetje nepopravljivo škodo in izgubo denarja.

Zato smo pri podjetju K2-TIM pripravili 10 nasvetov kako izboljšati varnost podatkov sodobnih podjetij.


Zaščita pred vdori
Najboljša obramba pred vdori so namenski programi, ki vas ščitijo pred vdori in zlonamerno kodo. Za ta namen se uporablja programska oprema “Endpoint Protection”, ki prepreči povezovanje na vaš računalnik naprav, ki ne izpolnjujejo vseh standardov. Za najboljše delovanje teh programov, je obvezno sprotno posodabljanje varnostnih ukrepov.

Varnostne kopije
Varnostne kopije so najbolj pomemben način varovanja podatkov, saj lahko ob vsaki izgubi ali zaklepu podatkov, podatke pridobite nazaj iz varnostne kopije. Vsekakor je to segment v katerega se splača investirati.

Uporabite požarni zid
Vsako podjetje bi moralo imeti požarni zid na različnih ravneh, saj lahko le na ta način popolnoma zaščitite vaš sistem. CloudFlare in Sucuri sta dva primera ponudnikov, ki vas zaščitijo pred XXS občutljivimi točkami, DDoS in ostalimi napadi.

Uporabite “2-step verification”
Prijava s preverjanjem v dveh korakih, je eden najbolj enostavnih in tudi zanesljivih načinov kako zaščititi vaš račun/profil. Ta sistem deluje v dveh korakih. Prvi korak že vsi poznamo in sicer vnos uporabniškega imena in gesla. V drugem koraku pa iz druge naprave (pametni mobitel, tablica..) prepišemo kodo v okenček, ki se pojavi. S tem smo običajni prijavi dodali še en nivo zaščite.

Redna zamenjava gesla
Dalj časa se uporablja isto geslo, večja je verjetnost za vdor, saj ima “heker” več časa za ugotovitev vašega gesla. To lahko preprečimo tako, da menjamo geslo vsakih 45 dni. Pri tem ne smemo pozabiti, da mora biti dolžina gesla vsaj 15 znakov in pri tem vsebovati vsaj eno majhno in veliko črko, številko in simbol.

Uporaba oblaka
Shranjevanje podatkov v oblak je nov in vse bolj popularen način shranjevanja dokumentov. Na ta način ste popolno varni pred virusi, ki vam zaklenejo datoteke. Vendar pa obstajajo dodatna tveganja, saj podatkov nimate pri sebi ampak v svetovnem spletu. V ta namen je priporočljivo, da se točno določijo pravice, kdo lahko dostopa do podatkov. Priporočljiva je tudi uporaba prijave s preverjanjem v dveh korakih.

Posvetovanje s strokovnjakom
V tem sodobnem digitalnem svetu obstaja ogromno majhnih trikov, ki pripomorejo k višji stopnji zaščite vaših podatkov in podjetja. Ker sami niste strokovnjak za varnost informacijskih sistemov, je zelo priporočljivo sodelovanje s strokovnjakom, ki vam bo nudil kakovostne nasvete in s tem zmanjšal tveganje izgube podatkov.

Zaščita, pazljivost in odpornost
To so tri načela, ki jih bi morala upoštevati vsa podjetja, ki želijo kakovostno digitalno varnost. Zaščita – osredotočanje na zaščito sistem z antivirusnimi programi, endpoint protection in požarnim zidom. Pazljivost – pri uporabi spletnih storitev in popoln pregled nad varnostjo vašega sistema. Odpornost – redno posodabljanje varnostnih programov, ozaveščanje o potencialnih nevarnostih in hitro posredovanje v primeru grožnje.

Izobraževanje
Ostati v stiku z aktualnimi varnostnimi praksami in poznavanje trendov s področja varnosti lahko zelo koristi vašemu podjetju. Na ta način se boste lahko pravočasno pripravili in odzvali na nevarnosti, ki prihajajo iz svetovnega spleta. Pomagate si lahko tudi s strokovnjakom iz področja digitalne varnosti, ki vam bo svetoval, kaj je najbolje za vaše podjetje.

Stalno preverjanje varnostnega sistema
Najboljši način kako se zaščitite pred nevarnostjo je, da stalno preverjate varnostne sisteme in nastavitve. To lahko počnete sami oziroma strokovnjak iz tega področja, vendar se je potrebno zavedati, da se bodo ljudje zelo potrudili, da bi prišli do vaših podatkov, kar pa pomeni, da pri varnosti ni varčevanja!